Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

Θάλασσα μου..

Γυρίζει γύρω σου η Γη,  ίριδα της ερήμου,
έκλεψα τη μοσχοβολιά να ντύσω την ψυχή μου. 

Σαν φως χορεύεις όμορφα, νεράιδα ονειρεμένη
μια θάλασσα η αύρα σου, μες τον αφρό λουσμένη.

Σ΄ αγγίζει αέρας και μεθάς, θαλασσινό λουλούδι
σειρήνα μου με μάγεψες, μένα γλυκό  τραγούδι

Πάλλεται  η άμμος και σκιρτά, ζωή στα όνειρά μου,
πατάς εκεί που δεν πατούν τα ακροδάχτυλα μου

Μούσα  μου τόσο άπιαστη, σταγόνα διαμαντένια,
στο στήθος μου μοναδική, παντοτινή μου έννοια.

Δεν θα ρωτάω τώρα πια, αν ζούνε οι γοργόνες,
Ξέρω, πάντα την άνοιξη θα φέρνουν οι χειμώνες.

Χαρά, αγάπη, κι έρωτα, οι στίχοι είναι λίγοι
σου χάρισα τη σκέψη μου, γλυκά να σε τυλίγει.

Χόρεψε αγαπημένη μου, χόρεψε και για μένα,
Για να γεμίζεις μουσική, την άψυχη μου πέννα.

Είναι η αγάπη ένα μωρό, και σκοτεινές οι  μέρες
Μωρό μου οι ψυχούλες μας, θάλασσα δίχως ξέρες.

Είναι η αγάπη ένα μωρό, που θήλασε σε σένα
Μωρό μου οι ψυχούλες μας, όνειρα ανθισμένα.


ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΟΣ
21/9/2014=19=10=1  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ηλιοσχολιασμοί