Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

Χρυσόσκονη..

Έχω μπροστά μου τα "παιδιά" μου, τις μπαλαρίνες μου, τις ομορφότερες χορεύτριες ηλικίας 3,5 - 5,5.
Κάνουμε πρόβα για την καλοκαιρινή μας παράσταση..
Είναι οι καλύτερες νεράιδες που έχουν υπάρξει ποτέ!
Αλλά δεν παύει να είναι και παιδιά..
Και τα παιδιά κουράζονται κάνοντας το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά..
Οπότε σκέφτομαι το εξής:
-Γλυκά μου κοριτσάκια, μικρές μου μπαλαρίνες, ξέρετε πως τώρα κάνουμε πρόβα τη χορογραφία των νεραιδών. Που χορεύουν στο δάσος και στη λίμνη, ανάμεσα στα λουλούδια και στα δέντρα! Το ξέρετε όμως πως όταν μάθετε όλα τα βήματα και τα κάνετε όλες σωστά, χωρίς να σας δείχνω και χωρίς να σας λέω τίποτα, θα πέσει μαγικά χρυσόσκονη από τον ουρανό;!

Αυτό ήταν!

Το βλέμα στα μάτια τους τα έλεγε όλα! Θα κάναμε την καλύτερη πρόβα που είχαμε κάνει ποτέ!

Με το πέρας του μαθήματος άκουγες τις φωνούλες τους, όλο ενθουσιασμό, να λένε στους γονείς τους:
-Μαμά, μπαμπά!! Η κυρία είπε πως αν τα κάνουμε καλά θα πέσει χρυσόσκονη από τον ουρανό! Αλήθεια! Μαγική χρυσόσκονη γιατί είμαστε νεράιδες!


Αλλά περνούσαν οι μέρες και χρυσόσκονη δεν έβλεπαν..
Άρχιζαν να απογοητεύονται..
-Κυρία, πότε θα πέσει η χρυσόσκονη;
-Όταν τα κάνετε όλα τέλεια.
-Μα δεν τα κάνουμε καλά;
-Βεβαίως, αλλά πρέπει να τα κάνετε καταπληκτικά για να γίνει το μαγικό.

Όσπου φτάνει η μέρα που κανένα δεν πιστεύει την ιστορία με τη χρυσόσκονη.
Κατάλαβαν ότι ήταν ένα τέχνασμα για να τις ξεγελάσω και να τις καταφέρω να κάνουν άλλη μια φορά τη χορογραφία τους. Ακόμη άλλη μια φορά..

Και με κοιτούσαν όλες τόσο απογοητευμένες..

Και κατάλαβα πως ήρθε η ώρα να τους το πω..

-Κορίτσια μου, ελάτε εδώ να σας πω ένα μυστικό. Θυμάστε που σας έλεγα για τη χρυσόσκονη που θα πέσει όταν κάνουμε τα βήματα σωστά; Ε λοιπόν.. ξέρετε για έναν χορευτή, μια μπαλαρίνα, ΤΙ ΕΙΝΑΙ η χρυσόσκονη; Είναι το χειροκρότημα που θα πάρει από τον κόσμο.. Το χειροκρότημα που είναι το μεγαλύτερο μπράβο που παίρνει ένας χορευτής. Κορίτσια μου, είναι τόσο καταπληκτικό το συναίσθημα αυτό, που ακούγοντας το χειροκρότημα νιώθεις το δέρμα σου να ανατριχιάζει, λες και πέφτει χρυσόσκονη από τον ουρανό και το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να υποκλιθείς σε αυτό το δώρο που σου δίνουν και να χαμογελάσεις..

Δεν περίμενα την εξέλιξη του μαθήματος να ήταν όπως ακολούθησε..
Η πλειοψηφία της τάξης ήταν τρελά ενθουσιασμένη! Και αναμενόμενο μιας και ο γρίφος λύθηκε. Αυτό που με εντυπωσίασε ήταν 5 μικρές μαθήτριες που από τη συγκίνησή τους είχαν βουρκώσει και έκλαιγαν με αναφιλητά.. Ήρθαν και με αγκάλιασαν.. Και δάκρυσα κι εγώ μαζί τους..

Αυτό είναι η χρυσόσκονη..


DEMI NAK
12/3/14

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ηλιοσχολιασμοί