Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

Νυχτερινή αναζήτηση …


   Μια αοιδός με δάχτυλά σαν κρίνα
παίζει βιολί, γλυκιά η επωδός.
Η γοητεία λατρεμένη μπαλαρίνα
σας έχει κάθε νύχτα επί ποδός.

Στέρφα αγκαλιά, αντάμωσε την πείνα
Στο πιάνο σεξ, αιώνιος χορηγός
Απόψε, άγγιξα την τάδε, η την δείνα
άχρηστος έρωτας, πικρή η επωδός.

Παραμυθένιο μου λουλούδι, από κάκτο
βρόγχος θανάτου λύσσα του βοριά.
Κλεφτά μια νύχτα τα αστέρια πήρα κάτω
κι άρπαξα, της  ψυχής τους την θωριά.

Σε κόσμο ψεύτικο ριγμένος τριγυρνάω,
Παραμυθάς, στην μουσική σας αυλητής.
Σ΄ αποστολή αθανασίας θύμα ξενυχτάω
φανταστικού στρατού, μοιραίος μαχητής

Νύχτα βασίλισσα μου, πως να αντέξεις
Το βάρος που χει  του αγγέλου η φωνή.
Σαν Αμαζόνα πολεμάς, άνομες λέξεις,
σειρήνα η μέρα, τις προβάλλει στο πανί.

Πατριωτικό το κάλεσμα, κλαγγές πολέμου
μια γη επαγγελίας καταγράφουν οι πηγές.
Στην φαντασία όλα παίζουν ουρανέ μου,
η αλήθεια μόνο νύχτα κλείνει τις πληγές

Μια αναζήτηση, σερφάρει στο μυαλό μου
άκρες δεν έχει, ούτε αρχή στο παρελθόν,
Να κάνει το αύριο πιο γευστικό καλό μου,
     να μην μιλάς,  για Γολγοθάδες των παθών.

Ψυχή-ψυχή με το μυαλό ονειροπόλου
Πληκτρολογώ ένα βασίλειο ξυπνητών
Τα όνειρα στημένες εικασίες του διαβόλου,
Ξεχάστε το έργο και απολαύστε το παρόν.

Κι αν τύχει μια στιγμή και κάτι σπάσει
Ρόδι δεν θα ναι, πιάτα σε σκυλίσιο μαγαζί.
Σκορπίστε τα στου φεγγαριού την χάση,
να βρει κομμάτια ο ζητιάνος για να «ζει»

Πολεμιστής, στης διαδρομής όλο το μήκος
Με την καρδιά μου τσεκουριά, να προκαλεί.
Έχεις σειρήνες για εχθρούς, αν είσαι λύκος
σ΄ αυτόν τον πόλεμο πεθαίνουν οι καλοί

Έλα στην γη των ξωτικών είπε ο γέρος,
εγώ στον νου σου οδηγός και ιχνηλάτης
Σαν καθοδήγηση μου, διάλεξα το θέρος,
ιθύνων ήλιος, εραστής και στρατηλάτης.

Μια αναζήτηση νυχτερινή, αιώνες ταξιδεύει
Σαν σκονισμένος οδοιπόρος σ άδειο μονοπάτι.
Λαίδη σε μαύρο, στα λευκά κυρία, σαγηνεύει,
ακόλουθοι της λεγεώνες, σε κρυμμένο χάρτη.

Όταν εσείς, οι κηδεμόνες στην καρδιά μου,
αλλά και εσύ, Κενούς θεούς αμφισβητήσεις.
Αίθουσες κρύες, θα ζεστάνουν τη βραδιά μου.
Τότε μπορείς… την αναζήτηση να ξεκινήσεις !

ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΟΣ
20/12/2013=11=2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ηλιοσχολιασμοί