Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

Την σκιά σου ακολουθώ


Στης καρδιάς τα μονοπάτια  τρύπωσαν τα διό σου μάτια.
Έρωτα μου ταξιδιάρη της ψυχούλας μου καμάρι
Λαχταράω να σε φιλήσω κι ύστερα ας ξεψυχήσω..
Λουλουδένια μου λατρεία, του κορμιού σου η μαγεία.
Την ζωή μου ανατριχιάζει, να σε πάρω μου φωνάζει
Να χαθώ να γίνω λιώμα , η να σκοτωθώ ακόμα

Την σκιά σου ακολουθώ..
Κι αν σε χάσω θα χαθώ.
Τρέμω μην σβηστεί ο ήλιος
Και την συννεφιά ξορκίζω.
Κάθε νύχτα έρωτα μου,
Καίγομαι στην κάμαρα μου.

Λατρεμένη αγκαλιά μου έλα στη ζεστή φωλιά μου
Τα φιλιά μου λουλουδάκια, στου κορμιού σου τα σοκάκια.
Ο έρωτας να μας ματώσει και ποτέ μην ξημερώσει.
Κόκκινο κρασί κερνάει, και η αγάπη μας μεθάει
Στα ουράνια ταξιδεύω, ομορφιά μου σε λατρεύω.
Είσαι μόνιμη μου έννοια, μοίρα μαργαριταρένια. 

Την σκιά σου ακολουθώ..
Κι αν σε χάσω θα χαθώ.
Τρέμω μην σβηστεί ο ήλιος
Και την συννεφιά ξορκίζω.
Κάθε νύχτα έρωτα μου,
Καίγομαι στην κάμαρα μου.

ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΟΣ
15/10/2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ηλιοσχολιασμοί